نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راه برای تامین به اندازه کافی تغذیه بدون درد کلیه وجود دارد

معمولا، پزشکان کم پروتئین و رژیم غذایی کم نمک برای افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه توصیه می کنند. اما تعداد کمی از مردم می دانند دلایل، آنها فقط می دانم که آنها باید غذاهایی که سرشار از پروتئین هستند، اجتناب کنید، بسیاری از مردم با این بیماری می تواند به اندازه کافی تغذیه می کنید. بعد اجازه دهید ما را نگاه چرا مردم با CKD باید رژیم غذایی کم پروتئین را نگه دارید؟ آیا راه هایی برای حل این مشکل برای تامین تغذیه به اندازه کافی و بدون صدمه کلیوی وجود دارد؟

چرا مردم با CKD باید رژیم غذایی کم پروتئین را نگه دارید؟

چرا که، افراد مبتلا به نارسایی مشکلات در دفع wasts تولید شده توسط پروتئین داشته باشد. بنابراین حجم مصرف پروتئین باید به حجم دفع برابر، تا که به افزایش بار کار از کلیه است.

راه هایی برای تامین پروتئین کافی به بدن ما بدون کلیه صدمه دیده است

به منظور حل این مشکل، افراد مبتلا به این بیماری باید از مصرف مواد غذایی مانند توفو و سایر محصولات از حبوبات را کنترل کنید. در عوض، شما می توانید مواد غذایی مانند شیر، سفیده تخم مرغ، گوشت بدون چربی، ماهی (ماهی آب شیرین به جای ماهی های عمیق مراجعه کنید) خوردن و غیره برای تامین پروتئین کافی به بدن شما. به خصوص شیر است که غنی از انواع بسیاری از تغذیه و آسان جذب شود است.

از بالا ما می دانیم که پروتئین به ویژه برای بیمار لازم به مردم است، اما به عنوان یک بیمار به بیماری مزمن کلیه شما نیاز به توجه به مواد غذایی شما انتخاب می کنید.

اگر شما میخواهید بدانید که اطلاعات بیشتر در مورد CKD و یا رژیم غذایی از آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا پیام های ترک به ما مشورت کنید. یا شما می توانید ما را با اطلاعات دقیق در مورد بیماری خود را ایمیل. ایمیل ما: کلیه kidney-support@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، راه برای عرضه به اندازه کافی تغذیه بدون درد کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: